Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

τα μαθηματικά του γατούλη

Λύνοντας τα προβλήματα των Μαθηματικών στον πίνακα  σήμερα, διαπιστώσαμε πως δεν σκέφτονται όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο. Φτάνουν όμως στο ίδιο αποτέλεσμα και είναι σωστά λυμένα. Είδαμε ένα πρόβλημα να λύνεται με δύο πράξεις αλλά και με τέσσερις!

Αυτό είναι σπουδαίο! Έτσι είναι το φυσιολογικό. Να σκέφτεται ο καθένας με το δικό του τρόπο για να επιλύσει ένα πρόβλημα. Βέβαια , καλό είναι λύνοντας ένα πρόβλημα, να προτιμούμε πάντα το συντομότερο δρόμο. Αλλά αυτό θα το μάθουμε σιγά σιγά.

Επίσης ,θεωρώ πολύ σπουδαίο , που κάποια παιδιά λύνουν, όσα προβλήματα μπορούν κι έρχονται και λένε "δεν το κατάλαβα, κυρία το τελευταίο πρόβλημα". Αυτό είναι προτιμότερο από το να έρχονται τα παιδιά γραμμένα και ύστερα να μην μπορούν να δικαιολογήσουν , πώς βρήκαν το αποτέλεσμα και πώς σκέφτηκαν.

Α, ναι! Επίσης, δεν κάνουμε ό,τι  ο γατούλης! Ας μάθουμε πρώτα καλά να κάνουμε πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις και μετά  να επαληθεύουμε με το κομπιουτεράκι.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο γατουλης εκανε τους υπολογισμους του. για να βελτιωθουν τα οικονομικα της οικογενειας, πρεπει να φυγει ο σκυλος !!!

parmenides51 είπε...

όμορφη περιγραφή

s-e-teacher είπε...

:)Ναι,ε; Κι εμείς νομίζαμε πως ο γατούλης απλά βαριέται να κάνει ευκλείδια διαίρεση!
.................................

Ευχαριστούμε , κύριε Χρονόπουλε.